Loading color scheme

De praktijk

AguaMarijn is gevestigd in het prachtig gelegen Gezondheidscentrum Lunteren. Wanneer je een gezondheidscentrum binnen stapt, doe je dit meestal omdat je wilt werken aan je gezondheid & welzijn. Dan is het wel zo prettig wanneer de sfeer en de uitstraling ondersteunend hieraan zijn. Het gebouw is zo ontworpen en ingericht dat het een warme en prettige plek is. Voel je welkom!

BEREIKBAARHEID

De praktijk is gelegen aan de Barneveldseweg 11a, 6741 LH Lunteren. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid direct bij het gezondheidscentrum. Buurtbus 505 stopt (op verzoek) direct voor de ingang van het Gezondheidscentrum. Kijk voor meer informatie op www.buurtbusederveenoverberg.nl 

OPENINGSTIJDEN:

De praktijk is voor sessies geopend op de volgende momenten:

maandag:     9:00 - 15:00 uur

dinsdag:       9:00 - 15:00 uur

woensdag:    9:00 - 12:15 uur

donderdag:   9:00 - 15:00 uur

vrijdag:         9:00 - 15:00 uur

Telefonisch is AguaMarijn bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur op doordeweekse dagen.

AFZEGGEN AFSPRAAK

Voor elke sessie reserveer ik tijd voor jou. Indien een afspraak onverhoopt afgezegd of verzet moet worden, kan dat kosteloos 48 uur vóór de afspraak. Indien dit korter dan 48 uur van te voren wordt gedaan of je mist jouw afspraak, zal ik mijn tijd in rekening brengen. Lees hier verder over de geldende Algemene voorwaarden die op de individuele begeleiding van AguaMarijn van toepassing zijn.

KLACHTEN EN COMPLIMENTEN

AguaMarijn zet zich in voor kwalitatieve zorg. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent. Ook dan hoort AguaMarijn dit graag. Vaak zullen we dit samen kunnen oplossen, maar het kan zijn dat dit niet lukt. Als cliënt mag je dan een klacht indienen.

AguaMarijn is als dienstverlener in de complementaire en alternatieve zorg aangesloten bij de SCAG. De Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG) is hét centrum voor klachten- en geschillenafhandeling in de complementaire zorg. Hiermee kun je als cliënt van AguaMarijn rekenen op zorgvuldige en deskundige begeleiding bij klachten. AguaMarijn voldoet hiermee aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), maar bovenal draagt AguaMarijn hiermee bij aan de kwaliteit van zorg. U kunt hier uw klacht indienen.

Complimenten zijn altijd welkom!

Heb je vragen, een klacht of een compliment die je graag met mij deelt? Neem dan gerust contact op met AguaMarijn via telefoonnummer 06-15342497 of stuur een e-mail naar: marijndejong@aguamarijn.nl